Menu
Uwagi ogólne
Tablice
- Edukacja według szczebli kształcenia
- Szkoły według organów prowadzących
- Współczynnik skolaryzacji
- Uczący się języków obcych w szkołach dla dzieci i młodzieży oraz policealnych
- Kształcenie osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Specjalne ośrodki szkolno-wychowawcze oraz ośrodki rewalidacyjno-wychowawcze
- Internaty i bursy szkół dla dzieci i młodzieży (bez szkół specjalnych)
- Domy i stołówki studenckie
- Studenci otrzymujący stypendia w roku akademickim 2022/23
- Szkoły podstawowe dla dzieci i młodzieży (bez szkół specjalnych)
- Branżowe szkoły I stopnia dla młodzieży (bez szkół specjalnych)
- Uczniowie i absolwenci branżowych szkół I stopnia dla młodzieży (bez szkół specjalnych) według podgrup kierunków kształcenia
- Branżowe szkoły II stopnia (bez szkół specjalnych)
- Uczniowie i absolwenci branżowych szkół II stopnia (bez szkół specjalnych) według podgrup kierunków kształcenia
- Licea ogólnokształcące dla młodzieży (bez szkół specjalnych)
- Technika dla młodzieży (bez szkół specjalnych)
- Uczniowie i absolwenci techników dla młodzieży (bez szkół specjalnych) według podgrup kierunków kształcenia
- Szkoły artystyczne dla dzieci i młodzieży
- Szkoły policealne (bez szkół specjalnych)
- Uczniowie i absolwenci w szkołach policealnych (bez szkół specjalnych) według podgrup kierunków kształcenia
- Uczelnie według typów instytucji systemu szkolnictwa wyższego i nauki
- Filie, zamiejscowe podstawowe jednostki organizacyjne oraz zamiejscowe ośrodki dydaktyczne uczelni według lokalizacji w roku akademickim 2022/23
- Studenci uczelni według typów instytucji systemu szkolnictwa wyższego i nauki
- Absolwenci uczelni według typów instytucji systemu szkolnictwa wyższego i nauki
- Nauczyciele akademiccy na uczelniach
- Cudzoziemcy – studenci i absolwenci według typów instytucji systemu szkolnictwa wyższego
- Studia podyplomowe
- Doktoranci
- Szkoły dla dorosłych
- Wychowanie przedszkolne
Wykresy
- Edukacja według szczebli kształcenia w roku szkolnym 2022/23